Fiat Doblo Time shihoo

Hrrm jo det är sant, att idag kör emelie håård, FIAT DOBLO även kallad "Svulsten".
Fick ett förslag igår utav Sambo..
-Om du vill kan du få köra Doblon i morron..
-Nä aldrig i livet, jag sitter hellre i en tunna med ren skit än och kör den bilen, jag ska ha mercan.
-Ja men jag älskar ju dig så mycket så att du kan få låna doblon i morgon.
-Men jag vill inte köra den jävla Finlandsfärjan.
-Men snälla snälla snälla lilla gumman. kan du inte köra doblon i morgon jag ska ju hela vägen upp till ätran och då kan du ju inte låta mig sitta och plågas i den...

(jag måste vara född försnäll alltså) så jag svarade att javisst skit samma det är nog ingen som märker något...
MMMMmm juuust det, bara varenda kund som känner mig har reagerat!
så snart ska jag och svulsten hem. och detta är enda och sista gången (håller tummarna)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0