Härligt väder!

Först vill jag bara presentera bloggen:
Den är lika förvirrad, sjuk och konstig som jag, så den kommer nog att roa många misstänker jag.

Idag är en sån dag när man har ångest över det mesta, hur lite man hinner med sina djur, sitt hus och hem.
Men SOLEN skiner ju ifrån sin (nästan) klarblåa himmel.

Livet är allt bra underbart ibland, igår var vi på bio min ricky och jag, ja å sen har ju "La Familia" fått en till (inte en ny utan en till) familje medlem, han heter Ingvar och är en röd vit katt hane på idag ca 14 veckor och det är mammas lille bäbis, men Taxen är väl inte riktigt lika glad när någon annan än han får all uppmärksamhet! ha ha..

I helgen kommer mor med hela familjen då en viss blondin fyller år ha ha.. ja du nu vankas 21 år fy fan vilken panshis (=smeknamn för Pensionär) man börjar bli.

Igår skulle jag börja fixa med mina hagar hemma , men en viss Böckling hade ju varit i farten med ett motorsåg och fällt den största jävla Ek som fanns på hela gårdjävlen rakt över mitt staket. Såååååå detta inebär med andra ord JOBB JOBB JOBB och gissa.. MER JÄVLA JOBB..
Hoppas han inte har lika dålig prick-förmåga i sänghalmen..

Här på jobbet är det lugna gatan, men har man inte jobb så får man, så fort man tror att det är lite lugnt ja då ska väl pumparna börja krångla eller varför inte ett spännande strömavbrott..
Här händer det alltid grejer..

I morgon ska ricky på kurs och jag (tror) jag jobbar Ettermidda. kanske hinner med en fika med eller hos nån, får se eller så blir man sittades här skulle jag tro (mm antagligen)
Sen ska man ju hinna rida med Cissi nån dag med, är så kul och rida med henne för hon e lika Crazy som jag på hästryggen.. skönt att slippa mesa med allt.. det är man ju ganska så van vid..
-Det är för brandt, det är för blött, det är för halt, det är för mörkt, min sadel är obekväm jag vill hem, och det vanligaste
-EMELIE DET GÅR FÖR FOOOOOORT!

Nähä nu kommer väl snart posten tror jag.
Ha det gött och simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0