Ingvar bara Bråkar..

min lille goe kise

Nu  när jag sitter här vid datorn så kommer min lille kise upp, och hoppar rätt upp i mitt knä.. 
Å så mysigt tänker säkert ni men så är inte fallet, för klor på kattungar gör också ont och likaså när han ska försöka fånga mina fingrar på tangentbordet är inte heller så mysigt som man skulle önska kanske.

Och att gå på bordet har han inte heller riktigt hajat att man inte får göra.. men iaf kunde varit mycket värre än så..
 Aj aj aj, vrål kelen kisse som håller på att trilla ut ur mitt knä är ingen höjdare heller när klorna riktIG`^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^..  IE ville bara skriva lite..

Jo iaf när klorna riktigt gräääver sin in i skinnet rakt igenom både långkalsonger och jeans.
Men endå det är en ganska så trevlig liten typ denna kise förstår ni, just nu springer han framför skärmen och jagar bokstäver som ploppar upp från absolut ingenstans. och den där musen är ganska lajbans tycker han..

Ha ha vad vore livet utan djur, jo ganska så enkelt man behöver ju aldirg planera vem som ska ha vilket djur om man reser bort eller om amn skulle dela på sig, men ack vardagen skulle bli tom, riktigt tom utan både Flippan, Palle och Ingvar.. visst lite rensning utav lådan och några döa möss utanför dörren en varm sommardag eller lite sönderbitna skor för ja iaf 4000 kr.. och kläder men endå,

Att varje dag komma hem ifrån jobbet och du har en gladliten Tax som möter dig vid dörren, trotts att det regnar eller det har gått skit dåligt på jobbet, eller när man ligger lite halvfrusen i soffan   och en liten varm kise hoppar upp och lägger sig på magen.. mys mys djur är nog inte så illa endå även om de kräver lite jobb emellanåt. nähä nu ska jag ingvar och palle gå ner och brygga matte en stor kopp med riktigt starkt kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0