Katt med värsta anfallet..

jo min lille Ingvar är en kul typ, han verkar då inte rädd för varken hunden, eller tjocka Flippan..
Han gick fram lite försiktigt till henne igår morse å hon började morra, (tanten måste ju visa vem hon iaf tror bestämmer) men Ingvar blev arg och lappade till henne över näsan och hon sprang iväg och satte sig vid dörren och hajade nog inte riktigt vad som hände, ha ha det kan hon ha..

Sen märkte jag att grannens fula lilla hund löper för taxen fick tuppjuck igår och smög iväg lite fint när jag pratade med grannen.. mm fiiint stod och gapade och skrek i säkert tjugominuter utan att hunden kom, sen skulle ricky hämta posten och då såg han den lille gynnaren på väg upp till dumme dumme dansken och dumme dumme danskens hund..

Tror ni matte vart sur eller, fast det där skägget kan man inte vara sur på nån längre stund. ha ha tur för honom kanske,
Palle var jätte glad att få komma iväg en stund och lufta dammet lite, inne-fisar-hunden kallar jag honom för så fort det är taskigt väder ute känner taxen att det är mycket bättre att kissa inne, visst dom skäller tänker han säkert men jag blir ju inte blöt iaf! iofs såvida att "jakt sakerna" kommer fram då blir det vibrationer i taxens skägg och det blir mycket ivrigt att få komma ut, så om ricky bara ska sitta på pass och hynden inte får följa med så får man ha västa avlednings manöver med hans gummianka som vi döpt till Birger, Palle gillar sin Birger mycket, väldig mycket men inte ens Biggan kan få Palle på andra tankar när husse tar fram bössan.

Sen ska det rejsas runt i hela huset och det ska jagas lite kise med så han får hämnas lite för att han inte fått följa med..
Nähä nu ska jag sänka bensin priset om gått ner hela............ 10 ÖRE!!! wow.. värsta applåden nu allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0