Tråkigt väder, tråkiga kläder..

Jaha ännu en regnig jävla skitdag rent ut sagt, har varit på bolaget och handlat för bara 740 kr.. rekord.. men morsan å la familia kommer ju på fredag och då måste man ju vara förberedd, till och med lille Tobbe kommer shihoo..

Fast han känner sig ju så illa tvungen nu när syster yster fyller år. hela 21 år aja aj aj inte kul men nån gång ska man ju bli äldre och det råkar lustigt nog infalla VARJE ÅR??? konstigt..

Sen var jag inne på maxi och handlade mat.. tänk så mycket det blir när man har gäster och det blev drickabackar å massa annatt jox,
 men men det är värt varenda öre att ha folk hemma som man tycker om..
åååååhhh va jag saknar dom..
hade velat att dom kom idag, men det är klart när hela huset är upp-och-ner, vad ska man göra jag städar och städar och städar men en sambo en anställd en liten tax och två katter skitar ner ganska så mycket.

Jävla tur att en annan inte gör det.... ASG... ASG.

Aja sitter just nu på jobbet och har ingenting att göra.. fy fasen va lojt.
Håller tummarna att Cissi eller någon annan kul kommer in och tjötar lite så tiden går lite fortare..
Ikväll blir det väl lugna gatan hemma ..

Nu har Ricky o Tony varit här o fikat, ja sa ju att det skulle komma innågon kul idag.. aja
nu är det bara ca 3 timmar kvar tills jag stänger..

Nähä arbete väntar:
Kör lugnt det är halt där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0