Jävla krävande MONGO idioter!

Usch va folk kan vara hemska.
Varför finns all denna ondska inom folk som bara spyr ut sin galla på allt och alla i dess väg!

Jag med mitt yrke möter dessa Mensmonster och Stolta prakt idioter VARJE dag , när jag utför mitt arbete.

ALLT! är verkligen mitt fel, Att t.ex Pumparna till bensinen krångla och strular, Att Malmökontoret missat att skick bensin i tid!, Att saker har ökat i pris, som jag i min tur som handlare måste kompensera för att överhuvudtaget få saker och ting att gå runt, Att mina produkter jag ska ha hem ifrån leverantören är slut eller restat i fabrik.

ALLT! är enbart mitt fel, Att folk inte fattar att detta är en automatstation är också mitt fel så att dom inte kan krita bensinen till Lön/Pension kommer! är folk trööögaaa eller!
Jag har mina regler och lagar att följa, och de som amn kan krita en skitsumma åt inte betalar när de lovar gör mig ännu mer irriterad! Vart FAN tog hedern vägen.. det ärliga samhället! Åt helvete antagligen.

Sen att OKQ8 Valt att lägga ner eringsboda bensinstation
 är ju inte heller mitt fel, men det tror ju alla, och många kommer in och ställer krav på att JAG/VI ska ta itu med detta problem när vi inte har med det att göra lika lite som dom har! FAAAN va irriterad jag blir!

Fixa det själva för helvete jag är INTE eran morsa HAJA!

Som tur är, finns det ljusglimtar i mitt liv som att en utav mina barndoms kamrater har blivit stolt mamma till en stor och fin son på MIN förlovningsdag, kan det bli bättre.

Sen har en annan barndomskamrat funnit sitt livs stora kärlek och ska snart flytta till en ny lägenhet.
Syster Nathalie går i halmstad och stormtrivs, det bara glöder om henne när hon pratar om skolan och hur bra hon trivs.
Systers häst börjar med bli på bättringsvägen efter en liten olycka i hagen, men han busar och äter som bara den.

Så trotts att det verkar motigt många gånger får man endå se på dom små små ljusglimtarna här i livet, dom är små och få men endå SÅ VIKTIGA! 

Jag älskar verkligen mitt liv, Jag har en underbar man som jag lever tillsammans med sen snart 4 år tillbaka, jag har ett jobb som jag längtar till varje morgon.
En pigg och glad liten Tax som gillar sin matte (när han får korv, och lite annars också). Två underbara katter med varsin personlighet!

Jag är sååå lyckligt lottad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0