JULEN ÄR ÄNTLIGEN ÖVER!!!!

Herre jävlar va skönt att åbäket är slut. ut med tomtar och julgardiner, juldukar och allt annat skräp man hänger upp.
Jätte mysigt den första veckan men sen får de la fan va, tills nästa jul iaf!
Nä julen är väl inte så himla hemsk endå, kunde varit värre..

Iaf 60 år kalas i lärdags.. å vilken skiva det blev, för djävulen vilket kalas. Alla var glada nästan nakna och fulla, endel blev faktiskt jätte fulla. men trevligt endå. hemma i sängen var man inte förens på söndag kl 05:00 oj oj oj..
Sen var det middag hos Pänserydarna vid 14:00 PRICK! men jävlar vi vart punktliga med både blommer och blader.

Sen vill jag bara nämna att söta lilla Kirsi fick barn på min och ricky's förlovningsdag.. tänka sig vad som kan ske på en enda dag. Vilken underbar liten kille dom har fått. GRATTIS än en gång kirsi och fredrik till det lilla knytet ni har där hemma. jag och ricky ska planera in en resa så fort som möjligt till er.

Annars så är allt här hemma precis som vanligt, tråkig jävla vardag förutom att tidningsbudet flörtat med mig och lagt lappar bland tidningarna med sin MSN.... HJÄLP herregud OMG! va gör han tänkte jag och började asgarva lixom va fan ska man göra, tur han hade åkt stackarn.. ha ha ha.. tur att det inte fanns folk i butiken som kunde se mig.

Aja tur att det stod så och inte att man vart ful eller nått. ha ha
Sen har jag ju mitt nyårs löfte och det går mycket bra! 2 kg på en vecka, 65 kg here I come!!!!! trotts alla kalas och djävulskap. Jobbet är så jobbigt (visst var jag fyndig) med allt godis och dricka och allt annat gott som finns här, är tur att inte annie jobbar här hon e en sån godisgris så det heter duga!

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Heeej vännen!

Tack för omtanken i din blogg, vi är minsann Stolta föräldrar till vår Lilleman!!!

Haha, vilket sammanträffande att han lyckades dyka upp på er förlovningsdag, det var lite magiskt hihi.

Jaadu ni är sååå välkomna hit. Som sagt är det ju ändå inte såå jättelångt hit.

Mången kramar från oss.

2009-01-13 @ 15:32:45
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0