Kan man va som ja??

Imorse vaknade jag för en gångs skulle heeeelt och hållet utvilad. Hade inte vaknat en enda gång i natt trotts blåst och en snarkande hund. Men vad får jag för det, när jag ska skaka liv i min smabo som sover som en gris om nätterna, så vänder han på sig och grymtar att ajg ska bara vara tyst och försvinna.. Ja viss för fan sa jag och fräste ifrån.. Gick ner, åt min frukost, klädde på mig, sminkade mig och åkte..

Jävla BAJSKORV muttlade jag i bilen på väg till jobbet, men när man är på jobbet kan amn inte låta sånna bagateller gå ut över kunder osv.. BIT IHOP!..
Och en timme efter att jag öppnat vem tror ni inte kommer inramlades på jobbet jo min sååååå morgon pigga sambo.
Han bad sååå mycket om ursäkt.. ha ha ha det kan han ha.. men man spelar ju svårflörtad.. så maten står nog klar i kväll när jag kommer hem he he he..

Sen får jag värsta prestations ångesten över allt jag gör.. de jävla julgardiner hänger kvar hemma och bara hånflinar åt mig.. men när man jobbat den 8:35-18:35 så orkar man inte riktigt ta i tu med det för att man är så jävla trött och fakturering och bokföring måste ju faktiskt gå först.. sen läser jag om min kompis som både har barn och skola och en massa djur. jag har ju inte ens ett barn att skylla på.. aja
Får ta dom jävla gardinerna ikväll!
Pussa

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Men herrejisses!

Du ska inte ha ngn prestationsångest, du har ju minsann fullt upp med ditt.

Ryck upp dig vafan =) haha skojjar bara.

Det är inte alltid lätt att ha mycket att göra =)

Hoppas vi ses snart. Kramisar

2009-01-14 @ 16:45:32
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0