SMÅLANDSRESA!!!!

Yippie!!! Ikväll efter jobbet ska jag åka upp till Småland en dagsvisit bara och åka hem i morgon em/kväll..
Ska bli såååå kul faktiskt..

Har lovat att träffa Annie och alla andra människor som jag hinner med, men som vanligt är schemat väldigt pressat och jag får se hur mycket jag hinner med, men en kopp kaffe med lilla Annie ska jag iaf klämma in, och en mamma ska få sig en överaskning i dag när jag kommer helt oanmäld.. SKOJ SKOJ att få tetas lite..

Hoppas bara att blåsten avtar som är här nu..
Fan det vart så längesen jag vart iväg helt själv utan kompisar och utan gubbe.. ska bli ett litet äventyr att få köra själv, Ricky har varit iväg så mycket utan mig så jag tycker det inte är mer än rätt att ajg ska få åka iväg lite.
Det har varit tyskland 2 ggr för jag har jobbat, och det har varit Södrafesten och då fick sambo inte föjla med, sen var det SkogsNolia där jag inte kunde heller så nu banne mej ska jag hitta på något,

Annie har jag ju lixom inte sett på nästan ett helt år, och så ska det inte behöva vara tycker jag, är ju så roligt när vi väl träffas allihopa, hade ju tänkt åka på julbord i dec, men hann inte med pga, jobb och kalas och julklappsutdelningar.. voj voj voj..

Sen är det lite jobbigt för jag har svart jävla klet på fingrarna som jag inte får boooort... jobbigt. sen e jag skitvarm i ansiktet och fryser om fötterna och lyssna nu Ovansidan utav handen.. HJÄLP!

Och inte nog med detta så har Jessica lagt upp massa fyllebilder på mig.. Jag ser helt jävla waisted ut, men det enda jag gjorde va ju att hicka, och alla hade så kul åt det, typ.. ja emelie vad tycker du om det? jo svarade jag jag tycker *HICK* att det var,, ASG.. stackars lille mej!

Aja ska bli kul idag och full rulle på jobbet är det!
PS jag bara älskar aftonbladets bilaga med Farbror Frej!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja du den där Jessica kan du inte lita på... Skojar bara.. Tycker det är fina bilder.. Ha det så bra i Småland och hälsa från mig..Kram kram..

2009-01-18 @ 13:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0