Trött, hungrig men fan vilket röj!

Just nu består inte mitt liv utav sååå många saker, Jobba, äta, skita, städa, sova, köra bil, handla, styka, tvätta, hänga, diska, somna framför tv:n, sortera tvätt, rasta hunden, rensa kattlådor, tanka bilen, men oj oj oj va mycket jag hittar på..
kankse inte är så himla tråkigt endå.. eller ju ibland fast absolut inte jämt, men ganska så ofta.

Min tvättkorg har ett allderles eget litet liv oavsett hur mycket jag tvättar så bara spyr den ut ännu mer kläder förstår ni..
Att diska maskinen spelar mig ett spratt har jag förstått för länge länge sen.. oavsett om det bara är ett enda glas i den när jag kommer hem så minsann är den nästan full med skitig disk när jag kommer hem.. CREEEPEE.

Ja det måste ju spöka eller nått hemma, och den där ohängde tasken palle och min lille gynnare till kise Ingvar dom har bildat en konspiration emot mig vill jag lova. dom e sååå taskiga å välter blomkrukor, och inte nog med det kanske inte ens blommskrället är i ett stycke när man kommer hem ifrån jobbet!
Får hitta på ett sätt att få dom att motarbeta varandra. men hur???

Lustig med den däringa månen med, kan ju fanken inte soa redigt om nättera, jag drömmer om vildsvin på 30 meter i manken och att allas kjuter på dom men jag får inte.. av någon anledning som ajg inte riktigt kan haja..
Och nu sist så var det att nån körde av vägen men jag kunde inte ringa 112, för jag visste inte hur man gjorde... JOBBIGT vaknade helt uppe i varv utav att en kall och blöt nos nuddade ryggen under mitt varma goa täcke.. DUMMA HUND, men som jag skrivit tidigare kan amn inte bli arg på ett sånt skägg,,, nej det går bara inte..

Aja ska väl ta och hitta på något nu, när rasten är slut. kanske ta en slurk kaffe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0