Värsta mys pys vädret..

JAHA solen skiner och det är sååå perfect ridväder och "prommenera-hynden" väder och ajg sitter på jobbet.. KUL!
Ja iofs jobbet är det ju inget fel på men man vill ju så mycket nästan så man skulle tagit ledigt om man hade kunnat..
ja ja skit i byxan! som min lille pappa brukar säga.. har sååå mycket att göra på jobbet idag men hur i hela friden ska man hinna med ALLT!  bara att börja i en ände och sluta i en annan.. och börja om igen.

Som många kanske vet så har Emelie börjat bli måttligt lik en sumo, men med min jävla envishet så ska jag bara palla detta.. nu är det bara 18 kog (sist jag vägde mig) till mitt slutmål. och om 8 kg (sist jag vägde mig) så ska jag handla loss kläder för 1000 kr (till min sambos stora fasa) men jag skiter i det för det är värt varenda krona..

Så nu har ajg inte ätit något godis på snart 4 veckor och minskat alla intag på onödiga kcal. SÅ SKÖNT!! äter min broccoli var dag och mina ärtor, spenat och majs.. sååå härligt jag mår.. äntligen på rätt väg igen.. inte kul att se ut som en heffa-klump.. (PS jag tycker dom är lite läbbiga jag) så nu ska man bara komma igång med motionen men de

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Nu efter graviditeten har jag gått ner 20kg. Klart jag har säkert gått ner ännu mer. Har ingen våg här hemma haha. Men däremot har jag ju en påse på magen med löst skinn. Inte så härligt, men vafan. Ta barnvagnen och ut och gå. Javisst, det gör jag ju också men inte alltid man har ork.

GO FOR IT Emelie. Du kommer klara det! Duktig du är =)

2009-01-16 @ 03:55:33
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0