Ang helgen.

Howdie allesammans!!

Jag är lessen, men i helgen kommer jag INTE hinna med bloggen eftersom att jag ska "jobba" uppe i småland, med min man..

Men jag tror inte ni blir jätte ledsna äver det va??

Ni har säkert massa kul att hitta på..

Jag ska först till Gremo i Ätran (halland) efter det halmstad på fredag..
Lördag ska jag också till Gremo i Ätran.. vet varken tid eller annat men det löser sig väl hoppas jag ^^

(hade det inte varit för allt detta hade jag ridit, ridit och ridit lite till ;) )

So Long all of you, hope to hear from y'al next week when in back on track again..

Ps Riding lesson on Tuesday for Madde.. Wish me good luck ^^

// Emelie ; Who dosen't have enything smart to say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0