Då var det spikat!!

På onsdag är det dagen med med stort D..
Då skriver jag papprena å hästen ! weii..

Red igår och det gick väl så där.. tränset var inga inga probelm denna gången! ett framsteg iaf,
Däremot höll hon på som en rodeohäst ute i paddocken, det som gick så bra sist!!

Kanske var tur att jag inte red ut som jag hade tänkt först.
Men men kunde ju varit värre! Jag for inte av iaf! bättre än inget ;)

Det var ju så fasligt blåsigt, så egentligen kan jag ju inte skälla på henne :) det kallas ju bara instinkter!

Jaha ny vecka snart då med nya möjligheter :) Fröken positiv är alltid på G.
Sen  får ALLA hålla tummarna STENHÅRT!! Nu vill jag att fölen ska komma ut i vida världen och inte ligga och fisa i stonas magar!

Ha ha de blir bara tjockare och tjockare för var dag som går tycker jag.
Mer eller mindre explosionsfärdiga! hi hi..

Ska bli kul å se hur fröken fräken reagerar på de små sen.. hi hi..
Stackars Madde och Thomas jag kommer ju inte kunna slita mig ifrån dom, jag får väl helt enkelt köpa mig ett tält och låna bea om nätterna så jag inte fryser ha ha..

Nä Bea går nog inte med på det, hon skulle nog sakna mamma-madde för mycket!! ha ha

Om man skulle försöka ta sig i kragen och hitta ur "Dagen-efter" dimman..
Brunnen igår.. säger inte mer ;)

No-No workie workie.. C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0