Fulltecknad vecka

Min Foderhäst Epona även kallad EpanAH!! mitt liv är för tillfället i kaos..
Idag var sotarn här och fixade med det.. VILKET INNEBAR ATT JAG INTE HINNER UPP TILL STALLET IDAG HELLER :(
Aja och imorgon ska jag till Eponas ägare och skriva på Fodervärdsavtalet efter jobbet.
Ska bli riktigt kul att få träffa Henne, måste ha tag i hennes adress så jag hittar rätt i morgon ha ha..

På torsdag förmiddag SKA jag hinna med att rida.. på fredag är jag iofs helt ledig men då är det först skotartävling på gremo och sen är det firande utav sambos syster 18 årsdag..

Lördag är det Gremo's (efterlängtade utav min sambo) event med informationsträff och sedan lite galej på kvällen för oss Gremo körande Entreprenörer!
Inte så kul för en annan med va göra??

Är ganska bra att vara med på sånt och ställa upp för då blir det lite utpressning när en annan ska iväg sen.. HA HA!! Kvinnlig list slår allt ;)

Så jag hade velat satsa på att vara hemma i vettig tid på söndag! så jag hade kunnat rida då med..

Känner att det blivit lite beroendeframkallande..
Ridandet asså! :)

Annars är allt på topp faktiskt.. Polen halterna är ganska låga nu så man kan vara ute lite iaf!

Igår förresten blev det inte alls vad jag trodde utav dagen..

Den avslutades i Tving hos Sambos Mormor och Morfar på smarrig smörgåstårta och diverse 7-sorters kakor..
Typiskt ha ha..

Men såhär ser mitt liv ut i 90 fall av 100.. Men det är bara och ta dagen för vad den är ;)
Annars skulle jag väl bli KNÄPP! fröken Control-Freak!<-- That's me

Jag hade kunnat planera upp varendaste vakna minut utav mina dagar om jag hade fått, nu har jag som tur väl e en sambo som e mycket mera spontan än vad jag är.. och tur är väl det..
Annars hade man väl inte varit varken så social eller rolig att hänga med..

Nähä Nu ska jag ut på FB och lite annat och inventera om det blivit några fölisar i Ledja än!!
*Håll tummarna nu allesammans*

// That's all Folk's
Emelie ; Funderar på glass i det fina vädret idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0