Hej allesammans ;)

Åh vad jag har längtat efter datorn de senaste dagarna..
Helgen var fin med söta Nattha som fyllde 18 år, Ullis och pappa Björn och en hel bunte med kompisar.. Åh så skoj det var, var längesen man spenderade en helkväll i Halmstad, dock fick jag vara nykter då vi inte kunde fixa skjuts in till Sommarstaden med stort S!

Kvällen inleddes på Gaston's med god mat och läsk för min del.. men vad gör det om hundra år :)..
Vidare bar det till Bull's Pub och senare 3 Hjärtan (ja vad ska det annars heta i Halmstad) med härlig trubbadur till 3 på morgonen.. Ha ha vilka härliga minnen..

Dagen efter spenderades med fält tak i min bil, Underbara sommar.. Lilla tuffan (min peugeot 206cc) fälldes taket på och det bar ut för en tur att rasta ur henne lite på tu man hand.. SKÖNT!!
Sedan var det Gremos annualevent med svenskar, tyskar, italienare och schwezare.. Mycket trevligt..

Livet kändes mycket fritt och härligt för en gångs skull..
Skönt att lämna dammet hemma och ge sig ut på äventyr..

Ses och syns sades det till alla med lite vemod i hjärtat..
Det är ju altid så långt emellan gångerna, men man får ta det för vad det är..

//Emelie ; Har massa mer att berätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0