Sol sol underbara sol!

Titta på himlen, som den skiner.
Känner att jag måste komma ut idag, men det blir väl "landgrävande och förbereda för sotningen i morgon! Tvi vale!

Jag hade så gärna åkt ut till Kusarna istället och tränat Epona lite i tempo och att inte vara så rädd för allt..

Aja undrar hur många gånger man kommer ligga på backen och garva och gråta denna sommaren.
Sen är jag lite i valet och kvalet om det här med träningen för Robert "Joggie" Lagergren den 1-2 maj..

Jag har så mycket utgifter och massa inbokat hela denna månaden framöver!
HJÄLP! hur ska man hinna med att kunna planera in allting?

Jag lägger in en motion till riksdagen att förlänga dygnen med ca 10-15 timmar MINST!!
Nån som hänger på?

Ha ha.. aja jag ska fundera lite till och konferera med min man och se om inte han kan tänkas sponsra sin sambo lite.. ha ha med tid iaf!
När man har hunden med är det helt hopplös jag hinner ingenting och hela tiden detta gnagande samvete om att han måste ut och jag kan ju inte be min granne jämt, det är ju inte hans hund! (inte min heller, det var faltiskt ricky som prompt skulle ha en hund, en jakthund.. men det verkar mer ha blivit min hund på både gott och ont..

Han är världens goaste lilla vovve, men jag kan ju inte ha honom lös när han är med, då sätter han fart på allt med ben, hundar katter, hästar, bärplockare och annat som kan tänkas springa när han kommer.
Tur att han är så snäll så man kan ha han i lina eller koppel när han e med!

På både gott och ont..

Nähä nu kallar solen på mig!
Ses under parasollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0