Tråkig Onsdag!

Hello :)

jag är inte mycket för onsdagar, de är långa, tråkiga, svåra att uttala, och mitten på arbetsveckan.
Inte kul, på jobbet är onsdagarna lugnaste dagen på hela veckan, bara 1 liten leverans och inte mer.
Inga beställningar eller annat som måste göras.

jag har en räkning som ska kopieras och sättas in i pärmen. det är allt. TVI VALE!

Ikväll ska ricky och jag åka och handla till valborg's firandet. Skönt att vara 2 när man ska handla tycker jag..
Är ju så himlans tråkigt att göra det själv, det går ju dubbelt så fort om man är två tycker jag.

Vi är så himla samspelta när vi gör något ihop, vi är som två kugghjul i mångt och mycket, tycker lika om väldigt många saker.. stora som små.

Det enda är väl att han inte är speciellt intresserad utav hästar, eftersom han är allergiker så är det ju faktiskt ganska naturligt att han inte lagt ner någon energi på mitt intresse.

Annars så har ajg inte speciellt mycket mer att berätta om denna dagen.
Ska vara här på jobbet från 8-19 idag och samma i morgon..
Tar väl lite emot då man hade velat göra så mycket annat, vara hos hästen t.ex
Sen hade jag behövt städa och tvätta lite inför helgens alla åtanganden.

Nån mer än mig som har blivit pollenpåverkad, det har varit lugnt nu i flera veckor så jag hade en strimma hopp om att skiten försvunnit och "vuxit bort"..
Men idag när jag var ute så drog det igång och kliade SATAN i ögonen.. TYPISKT!!!
Det är ju endå ganska mulet ute så ma tycker att det borde ju inte flaxa runt så mycket gul skit i luften, men jo då..
Så nu både nyser jag och kliar mig i ögonen om vartannat..
Skit..

Emelie; Gräver en liten grop och kommer fram i juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0