Värsta otursdagen!!!

Och det värsta är ju att denna dagen bara börjat!!

Dagen började lite fint med att jag faktiskt har sovit hela 8 timmar denna natten utan att vakna, det var ju trevligt..

Sen började skiten..
#1 Tittade ut.. 1,5 cm snö på bilen och gräsmattan.
#2 Skavde i ögat och det tog nästan 45 min innan jag fick ut nått jävla fiber ifrån tröjan!
#3 Stressade i mig frukosten nu på morron då min sambo och hund tog myyyyyycket lång tid på sig att kravla sig ur sängen!
#4 När jag kommer till jobbet har jag sönder 2 koppar
#5 Tror jag ska spy för jag mår så jävla illa..

Den enda POSITIVA idag är ju att jag ska skriva på Fodervärdsavtalet Idag *weii*
Och att jag ska rida i morgon..

Får se om dagen blir bättre.. annars är det inge kul!

//Emelie ; Tror jag går ut och kissar på snön!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!!

Vissa dagar är bara så där hemska.

Men se det positiva, det är jätte viktigt.



Jag hoppas att andra får sig tankeställare av min olycka. Det är inget jag önskar någon.

2010-04-21 @ 09:53:47
URL: http://banton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0