Vatten, vatten, Bara vanligt vatten!

har ni sett som det regnar idag..
Fy bubblan så trisst!

På jobbet är det ko-lugnt och jag längtar till's i morgon då vi ska grilla,fiska och bara ha det skönt.

Håller tummarna att lilla pållan är bättre och att det blir fint väder i morgon.. *hoppas* *hoppas*

På lördag är det som sagt Joggie träning, ska bli kul att se hur han jobbar och framför allt kolla när de andra rider ;) jag misstänker att kameran får följa med hi hi..

Annars så är det inget nytt under solen här inte,.
I Eringsboda händer det för övrigt aldrig något nyhets stoff..

det skulle väl vara när våra rikskändisar Polskan och Lennart mfl drar igång.
Lirar lite svenne rubins och klipper häcken toppless, pippar i trädgården mm..
Men det händer ju inte så ofta..

Var längesen man såg polisen nu i byn *Peppar peppar*
Ashberg och hans kompis gjorde ju succé när dom var här så nu är det ju lugnare i byn..

Förutom att vi har någon eller några som fördärvar här om nätterna..
Vi har en jätte fin träskulptur intill huset här där jag jobbar och kallas för en "krämar Pelle" handgjord utav en gubbe utanför byn..
En morgon när min kollega kom hit så hade någon/några vält den så att han gick sönder..
Varför gör man sånt.. kan någon svara på det??

Visst att man hittade på bus när man var yngre, men man förstörde ju inget eller gjorde någon lessen (mest arga och förbannade.. ha ha men nu kan man ju skratta åt det :))


Idag är det förresten inte så kul att heta Emelie..
jag har världens pollen-känning och har droppat ögonen hela fm, utan något direkt resultat :(
inte kul alls..
Kliar i ögonen, nyser och torkar av snoken mellan varven..
aja snart snart snart sommar och den värsta skiten försvinner..

Vi ses och syns!
//Emelie; Som tycker lite synd om sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0